mikaelaighana.blogg.se

Hejsan! Mitt namn är Mikaela och här ska jag skriva om allt som rör min resa till Ghana som sker den 31 december. Den här resan ska göras som ett projektarbetet, som görs nu i årskurs tre på gymnasiet. Min blogg kommer även bli en loggbok.

Inga fler inlägg från Ghana

Kategori: Allmänt

Tyvärr försvann tiden de sista dagarna och det var omöjlig att sitta vid datorn då jag ville spendera all min tid med barnen. Plus att jag var tvungen att städa och packa, vilket var en utmaning i sig. Det resulterade i att det inte finns fler blogginlägg att lägga upp här om min vistelse i Ghana. Men jag lovar, det finns bilder att lägga upp, så jag kommer lägga upp fler bilder och skriva lite vid varje bild så att ni förstår vad som sker.

Ikväll ska jag börja på min rapportskrivning som är slutarbetet av mitt Projektarbete. Herregud, det är en stor uppgift och nu är det exakt 4 veckor innan den ska in. Det är bara att bit ihop och börja skriva. Att jag har hundra andra grejer som måste fixas får jag strunta i. Nu är det planering och disciplin som gäller. Annars kommer det här aldrig blir klart i tid.Jo just det, jag gjorde min sista uppgift igår som jag låg efter med sen Ghana, så nu är jag GHANAPLUGGFRI. Det tackar och bockar jag för, nu gäller det bara att ta tag i livet och kötta igenom de kommande veckorna med ett högt huvud. Kommer förhoppningsvis vara värt det i slutändan.

Kommentarer

  • Anna Ikenstein säger:

    Du tar verkligen livfulla och snygga bilder. Men det var lite med text, skriv mer! Kanske även om varför du inte har skrivit mer än du har?

    2013-03-15 | 12:15:35

Kommentera inlägget här: